Witryna finałowa

Witryna ta, jest ostatnią którą zrealizowałam na kursie visual merchandisingu.

temat: lato w mieście ( mój własny pod-temat:luksusowa degustacja)

witryna skierowana jest do paryżanek w wieku 30-45 lat

kolor: fioletowy

produkt: cukierek

pora dnia: wieczór

Celem mojej witryny było zachęcenie przeciętnej, zapracowanej paryżanki do skosztowania cukierka (cukierek nocy letniej), który pozwoliłby jej zrelaksować się w świecie luksusu (place Vendôme w tle).

 

C’est la dernière vitrine que j’ai réalisée pendant ma formation de visuel merchandiser.

sujet: l’été en ville (le concept que j’ai choisi: la dégustation luxueuse)

cible: les parisiennes de 30 à 45 ans

couleur: violet

produit: bonbon

saison: une soirée d’été

marque: Entre deux Paris

Par cette vitrine, j’ai voulu inviter les parisiennes actives qui passent la majorité de leur temps au travail, à décompresser en dégustant un produit rare dans un endroit luxueux (place Vendôme).

 

This is the last store window that i realised during visual merchandising course.

topic : summer in the city ( my own sub- theme : luxurious tasting )

target: women living in Paris (30-45 years)

colour: violet

product: candy

time of day : evening

The purpose of my store window : encourage parisian women who spend all day long in the work, to taste the sweet candy which will allow her to relax in the world of luxury ( place Vendôme in the background ) .

 

vitryna - copie

 

 

witryna 2

One Comment

  1. J’apprécie énormément votre travail. Pouvez vous me contacter afin que l’on puisse travailler ensemble. Merci d’avance.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *